Forum www.mazdamx3.fora.pl Strona Główna

 Dusi się

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
onajess
Administrator



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:30, 17 Kwi 2010    Temat postu: Dusi się

Wiecie może co to może byc kiedy jechałam rano autem po pewnym czasie i dosc czesto moja Madzialenka zaczeła sie tak jak by dusic juz pare razy mi sie to przytrafiło ale dzis to przeginała Wczesniej tak miałam jak wyjechałam ze stacji po zatankowaniu jej tata mi wtedy mowil ze mam sie nie przejmowac moze jakis "fus" byl w baku i akurat go przetrawil ale dzis miała tak cała droge jak jechalismy na działke . Zas jak wracalismy to juz był spokoj. jak ja szarpie to az jej obroty skacza pomocy tylko nie dobijajcie mnie ze to bedzie cos co jest drogie w naprawie bo sie załamie normalnie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chabas
Admin



Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:10, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Najpierw sprawdz filtr paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
onajess
Administrator



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 20:40, 17 Kwi 2010    Temat postu:

teta wlasnie dzis cos mówił ze moze cos na wtryskach albo wlasnie pompa paliwa czy filtr . A jak to sprawdzic ?? potrzebny jest warsztat czy mozna to jakos zrobic samemu ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chabas
Admin



Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:57, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Znajduje sie z tego co kojarze gdzies kolo zbiornika paliwa z tylu pod spodem... Wiec albo podnosic Madzie na dwoch lewarkach albo wczolgiwac sie...

Hmmm a może jakies lewe powietrze??? Dziura w dolocie?

Najpierw to najtaniej bedzie sprawdzic bledy komputera... Mruga Mozliwe, ze cos to wyjasni...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chabas dnia Sob 22:08, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karolradkow




Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radków

PostWysłany: Czw 10:49, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Chabas ma racje najpierw sprawdz bledy ale jak nigdy nie wymienialas filtra paliwa to w dobrym gescie byloby to zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xXBartoXx




Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 12:59, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Mi jak zaczęła się tak dusić to skończyło się na dość wysokiej temperaturze silnika. A co za tym idzie mała awaria uszczelki pod głowicą hehe. nikomu tego nie życzę. Remont silnika wyniósł mnie jakieś 1870zł. Pojeździłem na nim tydzień i kupiłem drugą MX3 na części (moja obecna) jak zobaczyłem w jakim jest stanie to sobie ja zostawiłem a tamta z wyremontowanym silnikiem posłałem na części Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
onajess
Administrator



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:40, 22 Kwi 2010    Temat postu:

hehe to i tak malo zaplaciles mi tez poszly ale wczesniej uszczelki i pojechala na warsztat gdzie ze tak powiem zaplacilam za nic(ale to okazalo sie po fakcie) 1800 a ostatecznie skonczylo sie na nowym silniku i kasie za 2500 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadet29




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:42, 23 Maj 2010    Temat postu:

widzę że sporo wiecie no normalnie jaja Wesoly kolego sprawdz najpierw gumę za przepływomierzem czy nie dziurawa , oczyść kopułkę i palec , sprawdź świecę , filtr paliwa jest za akumulatorem a raczej pod ,jak masz stożka to na rozgrzanym silniku taka właśnie jest zamuła czyli oddzielamy filtr stożkowy od ciepłoty silnika Wesoly jeszcze reset kompa odpinamy klemy na godzinę i zakładamy odpalamy auto bez świateł nawiewów i nie dodajemy gazu tak ma parkotać 10-20 min gasimy i ognia na trasie Wesoly wszystko to zrobisz sam . IPPO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadet29




Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:19, 24 Maj 2010    Temat postu:

a co do gumy to musisz ją zdjąć i dokładnie obejrzeć na pewno gdzieś pękła zaklej taśmą i oki latasz dalej oczywiście do sklepu po drugą .Jak nie ma to kup w sklepie elektrycznym termokurczkę na kable wysokiego napięcia zakładasz na gumę podgrzej opalarką i jeździsz do zdechu Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mazdamx3.fora.pl Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin